3.12.07

Mr. AjI a.k.a kElisA



"buat org yg aku ingati..


kasih dan sygku ini takkan pernah terpadam,


bahagiakan diriku dengan bahagiakan dirimu..


pejamkan matamu, aku ada di sisi.."




aku.kamu.



xkn pernah ade penghujung..


kerna,


kite xpernah ade permulaannya..


biarla..


biar sja rsa hati ini..


terus di situ..


jgn pernah di tnya,


kerna..


xkn pernah ada jwbnya..


bebaskan kau pergi dan bahgia,


seolah melepas kebahgiaan itu,..


tp..


biarlah ku lepas kau pergi..


terbang sejauh yg kau mahu...


kerna..


satu hari,


andai kau untuk ku..


di bahu ini jua kau akn singgah kembali..


moga, saat itu,.


masih belum terlambat tuk kita..


tuk kita betulkan segala yg lepas..




kau adalah hadiah paling berharga untukku..


jgn..jgn pernah sekali di ambil hadiah terindah ini..


kehilangan kau seperti kehilangan separuhku..


biar aku simpan hadiah ini..


biarkan aku...biaarrrkan...

..ITULAH KAMU KE'SAYANG'AN KU...

0 comments: