27.5.08

semangat yg ilang..

smgt suda kembali. yey! suke3. xsesia aku pnt tanggung sume2 kn. finally.. hm disebabkan aku mule yakin gile yg die mmg da buang aku,benci n menyampah gile kt aku,so,aku mule percaya yg die bkn untukku. yer, aku lega sbb aku da taw kebenaran n makin kuat. n 1 ag faktor cz aku dpt dgr sore die smlm. hehe. ilg rindu kot. tp,xkesa la yg tue yg pntg aku da mule tenang,kuat n lega. aku da lh lepas die dgn sebaeknyer. alhamdulillah.

erm, aku igt nk tuka no. cz tade ar tergugat ngn die. klo tetb die mau cari aku tuk maenkan aku,aku tade ar goyang cz die msti tade dpt cari aku. haha. act. tue sume jz angan2 je. mmg xkn die cari aku smpai mati pn,tp,bia ar.. persediaan. hehe.

for now,aku nk mule idop baru. lupekan sume2. bina smgt n matlamat idop baru yg amt bgos. tol ckp nisa,aku da nk kje pon taun nih,insyaallah. tp,die stdy pn xbis ag. so,wtpe nk susah2 ati. aku da maju setapak dari die. wit ade,sume pn ok kn. hehe. so,jz work 4 urself. ta yah bazir wit tuk die.. kumpul2 wit sndri n sume2 kn. wahida kn hebat! haha. so,no regret k syg. muaahh =)

0 comments: