21.2.08

...peRasAan leWat wkTu inI...

huh.. finally.. dapat pon find out pesal rse xsdp ati.. well, seseorg mmg kompem milik org.. aihh.. tp, pesal aku lak nk terasa haa? kn aku kwn je ngn die? plik tol hati n perasaan ini.. mengong! aiyaa.. aku ske die ke? aku ske kwn ngn die oke.. tp np rs cmnih.. lme da xrse cmnih.. huhu.. sejak dari taun lps yg die lik m'sia tuh je.. myb cz slalu cntct die lately nih kot.. wahai si 'n'.. ko xperasan eh, insan yg aku slalu kate n ceritakan itu adelah kamu.. kamu la sebenarnye ke'suka'an ku itu... aiyaa.. bia laa.. bkn pe ponk..tp aku terlalu pk,igt, n terasa ha? eh, de perasaan len ke??ohh no..i neva notice dat!! aihhh.. ow come laa..cmne2 ponk, terpkse makan ati je lar.. ohhh.. andai kau tahu isi hati ini.. beratnya rindu yg ku rasa.. huhu.. sesungguhnya, aku cemburu dalam kerelaan ini.. sedih dalam kegembiraan ini..sungguh!! tp ko xkn pernah tahu n paham.. biar le jd rhdia aku di cini saje.. yeaaa... rahsiaku .. !

''hati yang terluka umpama besi bengkok walau diketuk sukar kembali kepada bentuk asalnya."

0 comments: