23.2.08

ruin' day !

hari nih mcm2 jd..sampai aku pening ngn sume2.. hari yg xbest!
bia aku mule ngn aku bgn pagi td..

pagi td aku bgn sungguh lmbt tuk seseorg yg nk g posting shift pagi iaitu pade pukul 6.15am.. pnyer laaa kelam kabut,makan xsmpt..sure arr lapa kt wad kang.. nih sume gara2 tdo lmbt n xlh lelap aw..sengal! then, pg ngn terkoncoh2 nyer.. sampai wad, jz do a routine like always.. pg cm free bile xd byk kje ngt ag.. trus tulis report..start kul 9am aku da mle dressing..tp, sume jd lmbt cz dak jr yg nk wt.. then bercampur ngn doktor round..mmg aku png.. pwot lapa xyah ckp arr..minum ponk xsmpt..huhu..then aku wt report ag..pening gle smpai aku serabut xtaw nk wtpe da... pelik tul..konpius gle aku ngn situasi diri aku ari nih taw.. aihh.. last2, blik ngn bodo je.. tp report siap n anta.. dsebabkan dri pg xmkn,aku,mas n umi lik lmbt jz tuk mkn..ahaha.. poyo jer rsnyer..
then aku menapak kt labcom..bkak fs n blog..bce blog kf..hurm..got sumting bout him laa.. lik uma, aku tdo..rse xd mood je ari nih.. bgn kul 8, bkak tenet ag.. bkak fs..dpt fs nisa! fuhh.. cun siot dak tuh.. patut laa .. hmm... gtaw kt razmi.. skali kne mara.. pdn muke aku ! da gdo siot2!
mmg aku runsing arr pk.. men ym, tggu 'n' msuk, da lmbat bru masuk.. aku tnyer sal gf die.. die ponk cte.. waa.. sungguh terasa tika tuh! rase kehilangan.. aihhh... tp, aku wt bodo je arr.. die cter arr sal gf die.. same2 medic,sebaya.. waa.. sound like so epi both of them..xsggup nk kco.. smpai aku rse nk jauhkan diri arr kt die.. trus aku xjd cte sape org aku ske tuh cz org tuh adelah die !! huhu..

mmg arinih memeningkan..mcm2 jd yg wt aku runsing.. pas satu2 jer jd.. nek rimas arr.. rase nk tdo, xmo bgn da.. tp xelok kn.. aihhh... sbr je laa.. moge ade hari yg ceria n bahgia tuk aku nti..

0 comments: