16.1.08

eRmm..aRgggHH..aaaHHH..huh!!

first, ak xtaw nk tulis per arinih.. tp, hati nih xsedap.. aku rase nk luahkan..tp, pade saper? saper paham n akan sudi dgr?? xd!! aku sorg walau dalam ramai ! tu larr hakikat.. sini je tmptnyer.. yg sedia dgr rintih hati nih..

aku sdh skrg! tu yg pasti.. aku makan hati.. makan hati dgn seseorg.. seseorg yg beri aku jnji plsu.. seseorg yg xpernah hrgai aku.. seseorg yg lakukan ku mcm ptung yg xd perasaan.. seseorg yg xpernah peduli sal aku..seseorg yg selalu mainkan hati aku..seseorg yg hanya gunakan aku tuk kepentingannya..seseorg yg seberapa kali aku wish tuk hilang dari idop aku, tp still ader gk.. seseorg yg byk wt hati kecil nih derita.. bhgia yg hnye seketika, derita yg lebih.. aku nk nges sgt!!!! tp, ak xmmpu... ohhhh..knape..knpe ssh sgt tuk aku hdpi semua nih?? tolonglaaa !
ya allah...
aku xpernah main kan hati org...tp, knpe org wt aku cmnih..?mmg aku cm xkesa tp aku sedih..!taw xsedih??! aku makan hati dgn segalanya !! semua!! pernah die tnye perihal aku? makan minum aku? sakit pening aku? pernah die cari aku bile aku hilang? pernah die rase nk cal aku bile aku sedih? bile aku de mslh? pnh die kisah hal aku? xpernah.. neva...! kwn aku yg jz kwn ponk ag care kt aku..
seyes.. aku jeles tgk org bhgie... bek aku xyh de sape2 klu nih penyudah yg aku dpt! aku da xtah nk wt per da..hati aku nih nges je slalu.. aku ckp ngn die ponk,die xkn penah phm aku..!neva !!!
bile aku nk lepas dari die, die xbg.. bis, die nk pe dari aku?? ape sbnrnyer?? harte?? aku xkaye ponk laa..duhh..np laa idop nih kejam..kejam sgt..smpai aku penat nk melakonkan watak aku kt dunia nih..
knp aku xlh rs disayangi sepenuh ati?knp aku sntiasa pilhan terakhir?knp aku yg slalu sakit dan sedih? knp??soalan2 yg xpernah terjawab..aku tahu tu! tp,ape daya ku?
errmmm...arrgghhh..aaahhhh..huhhh!!!

0 comments: