15.7.10

:((

Hati debar debar, mata kaca kaca. Ok. Serius, memang sangat sebak dan nak menangis.

Kenapa-lah susah nak keluar dari kepompong ini. Kenapa? Apa yang dah racun aku. Tolong-lah Ya Allah. Bantu aku.

Ini padah bila stalk orang. Sangaat padah. Sila jangan ikut, ok. Sendiri sakit. Gila punya sakit.!

Buka 'mukabuku' dia. Dan nampak dia komen pada si dia. Komen berbunyik 'welkam home~~'
Ok, perasan satu benda.? Memang nampak simple, tapi lihat. Dia tahu segala perkembangan si dia. Dan dia selalu ikuti hidup si dia. Mereka berhubungan. Ya. Itu tanda dia ada si dia.

Sebab tu dia dah tak ingat aku. Dia ada pengganti. Ok, air dari mata dah jatuh derai derai. Sendiri yang lepas kan, kenapa perlu kaca kaca mata? Pelik kan. Tapi hakikat.

Wajarlah doa aku sekarang adalah untuk di hilangkan segala perasaan pada insan bernama lelaki. Mana mana lelaki. Sebab mereka perosak hidup aku.

Tolong. Aku benci begini. Sangat. Kenapa terasa sakit sangat di dada kiri ni. Sangat sangat. Pucat bibir, sejuk tangan, ketar kaki. Aku mahu pengsan. Kuat-lah tolong.



a k u m a t i a k u m a t i a k u m a t i a k u m a t i a k u m a t i a k u m a t i a k u m a t i a k u m a t i

1 comments:

Ustaz Azrai said...

sabar ye dik.. mmg kdg2 Allah pisahkan kita msa rsa kita perlukan dia.. tp Allah yg tau apa yg terbaik utk kita.. abg pun pernah jatuh n jadikan ia sbg penaik smmgt.. mg diberkati.. Hm..xelok ltak ayat aku mati tu.. kalu nk kembalikan smngt tu kna tulis ayat2 smgat.. bersedih akan buat kita smakin bersedih.. mulakan langkah yg baru...

http://travelogusahawanmuslim.blogspot.com/