29.4.10

back to the REALITY dan akhirnya ...

saya perlu menulis dalam bahasa melayu kembali setelah aii perasan satu benda. BI saya suck ! perlu ke jadi seperti orang lain sedang hakikat aii bukan begitu? oke oke.

Saya budak yang suka maen maen. itu HOBI dan tak boleh buang. Yuu tak suka? Sila pergi. Sebab saya tiada masa untuk jaga perasaan yuu. Untuk orang yang dah biasa sangat tahu yang saya amat nakal, saya suka gelak gelak suka loncat loncat jerit jerit sampai yuu akan tengok aii tanpa kelip. hahaha. kawan saya ada cakap. "ko nih ngok la wawa, suke maen2 eyh " ye, itu saya. Saya gembira begitu. :) sebab saya masih budak kecik * oke, saya tamau ngaku dah besar, badan je, otak belum lagi. :P

Saya suka berkawan dan bercakap. Kawan saya panggil saya mulut murai. miahaha, Ye, saya cakap sampai lupa ape orang akan fikir bila saya cakap. Word saya akan sakitkan hati orang. Word saya juga kadang kadang buat orang senyum. Tapi, saya amat senang termakan words orang. amat senang.! Anda diluar mungkin boleh guna kan ini pada saya. oh oh. sadiss :(

Tapi, sekarang saya sedar satu hakikat. Orang cari yang cantik lagi menawan je, oke. Sila sedar diri cik wahida. Saya selebet, Word messy, muka serabai, dan segala jenis lah. Dan itu saya perasan, orang mula ambil kesempatan. Saya tak terfikir pada CINTA sebab dulu saya sudah pun bercinta, tapi saya terfikir pada persahabatan sebab saya pernah abaikan itu masa ada CINTA dan sekarang saya menyesal. Tapi, perlu ke kecantikan jadi pembaris untuk sebuah persahabatan.? Mungkin kamu kamu dan kamu fikir begitu tapi tidak saya. Hati yang cantik adalah pembarisnya.

Rugi bila tak ramai sedar itu. Dan saya tahu anda and anda dan anda tidak memandang seperti pandangan saya. Jadi, saya senyum dan diam :) diam lebih baik dari berkata yang menyakitkan



Kawan kawan saya tahu siapa saya :D oleh itu, saya masih rindukan engkau yang pernah fahami saya

0 comments: