2.5.10

Old School

2 hari lepas terjumpa ramai kawan kawan dari sekolah rendah. amat tak sangka. semua pun dah laen kan. then, jumpa gak hazman, and do chit chatting with him.

today, saya tengok wayang bersama beeliau and adik sepupu die. cerita iron man 2,. honestly saya tak minat cerita tue. tapi entah macam mane, nak ikut gak die. sebab bosan ah duk uma and malas lah balik kg lagi. ngantuk ngantuk. orang kuat tidur kan. miahaha.

sebenarnye, ada janji dengan k.awin nak tengok tudung. punya tunggu dari pagi tak sampai sampai. then janji jam 4ptg pon tak jugak. so, nak tak nak terpaksa batal. lagipun, hazman dah sampai nak kua g tengok wayang kan.

hati sangat lah berdebar bila nak jumpa k.awin tue (even tak jadi jumpe pon sebenarnye) . masa k.awin call dengar die ckp dengan anak die, "ini maklang la". oh, andai lah dia tahu hakikat sebenar. hati sebak sangat. sungguh, kamai tiada jodoh, tapi berat hakikat tu nak dihadapi :( ya allah, kuat kan hati saya. sama seperti apa mak cakap dan doakan.

thanx to hazman for make my day. honestly, sejak selalu sembang ngan beliau,saya dah mula lupakan dia. eh tak, saya tak lupa, tapi saya tak sibuk nak kacau die, hati daya kurang terdetik untuk mencari dia. dan saya mula tersenyum redha melepaskan dia.

Oleh itu, sekarang saya sudah janji, saya tak kan kembali pada dia. takkan. saya hanya menanti jodoh datang sendiri. saya akan terus berdoa tapi tidak lagi mencari. tuhan tahu hati saya. jadi saya tak takut :D saya yakin sangat dengan allah.

untuk dia : saya masih ingat awk. tapi, rindu saya dah kurang. sedih saya tinggal sikit. hanya akan mengalir air mata bila perasaan terkilan itu hadir. dan saya dah redha awak tiada lagi dalam hidup saya. be a good man k :)

0 comments: